ikona informacyjna - język migowyJęzyk Migowy - Informacje
Numer Telefonu

32 632 01 00

Adres E-Mail

beskidzka@urovita.pl

Godziny Otwarcia

pon-pt: 8.00-18.00

Jesteśmy placówką medyczną: Centrum Medyczne Beskidzka.
Pracują u nas różni lekarze i pielęgniarki oraz inni specjaliści którzy chcą pomóc Tobie i innym.
Jesteś tu u nas ponieważ potrzebujesz naszej pomocy w zakresie zdrowia.

Chcemy abyś jako nasz pacjent czuł się u nas dobrze i bezpiecznie dlatego pamiętaj że:

  1. Możesz nas o wszystko pytać i masz prawo do uzyskania odpowiedzi na swoje pytania. Jeśli czegoś nie rozumiesz lub nie wiesz na czym polega Twoje leczenie – możesz zawsze o to zapytać, a my wszystko Ci wyjaśnimy.
  2. Możesz nam powiedzieć jak powinniśmy się do Ciebie zwracać.
  3. Masz prawo wiedzieć jak nazywa się osoba, która Cię leczy i czym się zajmuje. Jeśli osoba ta sama się nie przedstawi, możesz ją o to zapytać.
  4. Lekarzowi możesz wszystko powiedzieć, on jest tu po to aby Ci pomóc.
  5. Przed badaniem Lekarz wytłumaczy Ci co będzie robił i dlaczego.
  6. Będziemy Cię traktować z szacunkiem i będziemy mówić prawdę !
  7. Jeśli coś Ci się nie spodoba podczas wizyty – powiedz nam to. Wysłuchamy Cię z uwagą i w spokoju.
  8. Będziemy Cię pytać o zdanie w sprawach, w których możemy dać Ci wybór. Twoje zdanie jest dla nas ważne.
  9. Nikt nie może się z Ciebie wyśmiewać i krzywdzić Cię.
  10. Będziemy starali się badać Ciebie delikatnie, w sposób aby nie sprawiać Ci bólu. Czasem może być to jednak niemożliwe, ale nigdy nie powiemy Ci, że nie będzie boleć jeśli może zaboleć.
  11. Nie będziemy Cię przytulać i dotykać bez Twojej zgody. Ale jeśli potrzebujesz przytulenia lub pocieszenia, możesz nas o to poprosić.
  12. Powiedz nam, jeśli za kimś tęsknisz lub jeśli jest Ci smutno. Postaramy się Ci pomóc.
  13. Twoja mama lub tata, bądź inny Twój opiekun może być u nas z Tobą.
  14. Do naszej Przychodni przychodzą także inne osoby, w tym dzieci. Prosimy Cię abyś zachowywał się wobec nich kulturalnie. Oni także tak jak Ty mogą potrzebować naszej pomocy.

Powiedz nam jeśli wydarzyło się coś co Cię niepokoi, bądź jeśli ktoś Cię skrzywdził. Pomożemy Ci rozwiązać problem w taki sposób, abyś był bezpieczny.
Możesz nam o tym powiedzieć także przy spotkaniu z dowolnym lekarzem lub pielęgniarką, bądź do innego pracownika naszej placówki. Możesz też podzielić się swoimi tajemnicami telefonicznie dzwoniąc do nas pod numer telefonu: 32 111 4200 lub pisząc e-mail pod adres: ochronamaloletnich@urovita.pl
Jeśli chcesz, możesz także zadzwonić o dowolnej godzinie i w dowolny dzień na bezpłatne telefony zaufania dla Dzieci, gdzie możesz porozmawiać anonimowo o wszystkim i z pewnością uzyskasz niezbędną pomoc, są to numery telefonu: 116 111 oraz 800 12 12 12.

Pełna treść Standardów Ochrony Małoletnich dostępna jest po kliknięciu w link:
Standardy ochrony małoletnich obowiązujące w Urovita Sp. z o.o. (rozmiar pliku 381 KB).

Broszura informacyjna dotycząca Standardów ochrony dzieci dostępna jest po kliknięciu w link:
Standardy ochrony dzieci – broszura informacyjna (rozmiar pliku 2,48 MB)